המומחיות המקצועית של "מעוף הדרכה ארגונית" מביאה עצמה לידי ביטויה במספר עולמות:
עולם השירות והמכירות:
- הטמעת תפיסת שירות ומכירות בארגון
- מיומנויות מרכזיות בתהליכי שירות והמכירה
- מודל האנ"י למצוינות בשירות ובמכירות
- מיומנויות תשאול
- מטיפול בהתלבטויות ובמצבי כשל לניהול מו"מ
- מוטי-בציה או עמית-מרמרת: טיפול במרכיב המוטיבציה לעולם המכירות
- פיתוח, הקנייה והטמעת שפת מכירות בארגון
- משירות לשירות יוזם: פיתוח ייחודי של 'מעוף הדרכה ארגונית'
עולם ניהול השירות והמכירות:
- ניהול, שירות, מכירות ומה שבניהם: תפיסות מרכזיות בעולם ניהול השירות והמכירות
- ניהול המשימה: ניהול יעדים, ניהול תשומות ותפוקות, בניית תכניות עבודה, שגרות עבודה מרכזיות בניהול שירות ומכירות
- ניהול האנשים: שגרות אימון בעולם ניהול השירות והמכירות, הנעת עובדים לשירות ולמכירות, ניהול ישיבות, ניהול עפ"י חוזקות בינאישיות
- מנהיגות, ניהול מכירות
מיומנויות ניהול נוספות:
- עולמו של מוטי (בציה) | הנעת עובדים
- מיומנויות אימון (פיתוח ייחודי של תכנית 'המנהל כמאמן')
- הצגה אפקטיבית של נושא
- חניכה מצבית: לאוכלוסיות בכירים ואחמשי"ם
- הנעה מצבית: לאוכלוסיות בכירים ואחמשי"ם
- הכשרת עתודה ניהולית למקצועות ניהול שירות ומכירות
- הכשרת מאמני שירות ומכירות
- ניהול עפ"י חוזקות
כמתמחה בעולמות השירות והמכירות, מבצעת "מעוף הדרכה ארגונית" תהליכי גיוס מותאמים:
- ביצוע מרכזי הערכה לתפקידי ניהול שירות ומכירות (פיתוח והעברה)
- סיוע בגיוס עובדים לתחומי השירות, המכירות והניהול
- הכשרה וליווי מנהלים בגיוס כ"א לעולם המכירות והשירות
- יעוץ בבניית פרופיל תפקיד לעולמות המכירה, השירות והשירות היוזם
- ביצוע מרכזי הערכה פנים-ארגוניים לעולמות ההדרכה והאימון
מתוך התמחותה של "מעוף הדרכה ארגונית" בעולמות השירות והמכירות, מקיימים יועציה ומנחיה תהליכי ליווי ויעוץ לאוכלוסיות הבאות:
1. יעוץ וליווי למנהלי מכירות: ניהול מוקדים, ניהול מכירות שטח, ניהול מערכי מכירות, ניהול צוותי מכירות. תהליכי הליווי מותאמים לצורכי הארגון ומכילים בדר"כ את הנושאים הבאים:
ניהול יעדים, בניית תכניות עבודה במכירות, שגרות חניכה ואימון אנשי מכירות, שגרות הנעת עובדים למכירות, ניהול מבצעים ועוד.
2. יעוץ וליווי למנהלי שירות: ניהול מוקדי שירות, ניהול מרכזי שירות, ניהול צוותי שירות. תהליכי הליווי מותאמים לצורכי הארגון והמנהל, ומכילים בדר"כ את הנושאים הבאים:
בניית תכנית לאיכות השירות ביחידות השונות, ניהול שירות פנימי בארגון, בניית אמנות לאיכות השירות ושגרות הניהול המתבקשות בעולמות ניהול המשימה, ניהול האנשים ועוד.
3. ליווי מאמני מכירות ושירות: ליווי מדריכים ומאמנים פנים- ארגוניים בעולמות תוכן התנהגותיים: שירות, מכירות והדרכה.
4. ליווי מנהלי הדרכה: ליווי מנהלי הדרכה פנים ארגוניים בבניית תכניות הכשרה ולמידה בעולמות תוכן התנהגותיים.